“Breogão, Hércules e a Torre de Brigantia” (Pena Granha) em áudio

A Agrupaçom Cultural O Facho amavelmente disponibiliza o áudio da palestra do decano de estudos do IGEC, Dr André Pena Granha, que teve lugar no 11 de Outubro de 2011 na cidade da Crunha por convite desta agrupação. A palestra teve o título de “Breogão, Hércules e a Torre de Brigantia”. O resumo d’O Facho é como segue:

Pena Granha … jogou numerosos dados sobre o que ele definiu como “irrefutável celtismo galego”. É a identidade cultural nas extremas mais ocidentais da Europa, em canto ser os peiraos de onde partem os mortos para a “Ilha do Além”. Demostrou com provas irrefutáveis que o mito de Breogão é de origem galega, ao dar a conhecer um ara pré-romana atopada em território galego na que se invoca o seu nome. Lembrou ao público que a lenda de Breogão e do seu filho Ith são galegas, e acusou alguns historiadores castelás de tentar que Galiza ficara excluída do circuito dos povos e países celtas. André Pena [defende a tese da] existência do caminho de Santiago como um roteiro pré-cristao que já era percorrido por gregos e romanos antes da suposta chegada do Apóstolo Santiago. Daí a confluência de Breogão com Hércules.

“Hoje há estudos genéticos médicos que demostram que etnicamente o povo irlandês descende do galego, e que os ingleses venhem sendo descendes dos irlandeses”

¡Extiende el Amor!

Tags: , , , ,

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

*